ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

خواص پارچه گورتکس چیست؟

 پارچه های گورتکس با داشتن تار و پودی به فاصله 0.2 میکرون، بخار آب را از خود عبور می دهد و قطره آب را که بزرگ تر است عبور نمی دهد و به این ترتیب شما در هنگام پیاده روی در هوای بارانی هم از خیس شدن محفوظ هستید و هم بدن تان قابلیت تنفس دارد و این بسیار مهم است چرا که بدن خیس 26 بار بیشتر از بدن خشک گرما را تلف می کند و این به معنای از دست دادن انرژی است.
 همچنین هر چه جذب رطوبت از پوست سریع تر باشد، نه تنها احساس راحتی بیشتری می کنیم بلکه زمان بیشتری نیز می توان به فعالیت پرداخت.
پارچه های گورتکس از نظر دوام، قابلیت تنفس و ضد آب بودن بهترین پارچه های موجود در بازار به حساب می آید. اما با داشتن این همه قابلیت، قیمت آن حداقل در برند های ایرانی و چینی بسیار مناسب است.

محافظت و نگهداری از پوشاک گورتکس



این دست پارچه ها از مقاومت خوبی برخوردارند و دوام زیادی دارند. اما این به این معنی نیست که نباید به طور صحیح حفاظت شوند چرا که میزان تنفس آن در صورت تا شدن و تحت فشار بودن کمتر خواهد شد و البته در شستشوی آن هم باید دقت کرد و دستورالعمل شرکت سازنده را اجرا کرد. این دستور شستشو بر روی بر چسب های چاپ و به لباس دوخته شده اند البته بعضی لکه ها نظیر حشرات و شیره های گیاهی ممکن است پاک نشود اما بر تنفس پارچه اثری ندارد.

 چگونه لکه های گورتکس را پاک کنیم؟

بعضی لکه ها نظیر مرده حشرات و شیره های گیاهی ممکن است پاک نشوند، اما بر روی تنفس پارچه اثری ندارند. برای بارانی های گورتکس نیز از پیش شوینده استفاده کنید (نظیر shout یا شوینده های اسپری گازی) دستور پیش شویی را از برچسب دوخته شده به لباس بخوانید و بر طبق دستور محافظت گورتکس به شستن بعدی اقدام کنید. بعضی از لکه های مقاوم را متخصصان حرفه ای می توانند پاک کند.



تفاوت بین پارچه بادشکن و پارچه ضدآب گورتکس

پارچه های بادشکن گورتکس در بالاپوش های کرکی نظیر بادشکن، کت کرک دار، جلیقه و کلاه به خاطر سبکی و راحتی در شرایط متفاوت آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرند. بادشکن های کرکی 2.5 برابر دوپوش های کرکدار استاندارد گرما دارند.

بادشکن های گورتکس کاملا ضدباد و قابل تنفس اند اما ضدآب نیستند و برای هوای مرطوب تهیه نشده اند. لذا به درزها و شکاف های ضدآب و ضدهوا که در کت های بارانی معمول است مجهز نیستند.

 فناوری پارچه های گورتکس برای رفتن در آب چیست؟

تکنولوژی بالاپوش های غوطه وری که حاصل استفاده از پارچه منحصر بفرد چند لایه، فرآیند آب بندی درز و فناوری تولید است، نخستین بار توسط گور برای تهیه لباس ملوانان نیروی دریایی بکار گرفته شد. بخار حاصل از عرق بدن روی سطح درونی این پارچه جای گیر نمی شود تا ملوان احساس ناراحتی ناشی از سرما و سنگینی رطوبت نکند.

این فناوری به لباس امکان می دهد که هنگام فرو رفتن کامل به زیر آب به راحتی تنفس کند. در نتیجه کسی که این لباس را بپوشد چه درون استخر آب یخ سالن باشد چه درون قایق شناور احساس راحتی می کند. برخورد با اجسام تیز و برنده باعث سوراخ شدن آن می شود.

آمار سایت

2666683
امروزامروز1724
دیروزدیروز2014
این ماهاین ماه100001
کل بازدید کنندگانکل بازدید کنندگان2666683
آی پی شما :44.192.16.60

رزو تبلیغات

جهت تبلیغات شغل خود در سایت با شماره  09368194627  تماس بگیرید

چه کسی آنلاین است؟

ما 586 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

تبلیغات شما