ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

همایش کوهنوردان هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی رفسنجان به همراه کوهنوردان منطقه نوق و انار و کشکوییه به میزبانی کوهنوردان نوق

گزارش جناب آقای قطب الدینی
راهی با حس خوش
.
صبح جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ با اضطراب چگونگی انتقال حدود ۲۵۰ کوهنورد که از #رفسنجان، #انار ، #کشکوئیه و #نوق بزرگ می‌آمدند.از خونه زدم بیرون ،(برای اولین همایش کوهنوردی نوق شرکت کنند.)
خدا را شکر اتوبوس ها تا #فژگوه و برای برگشت به محل پایان همایش رفتند. همدلی ، همکاری و از خودگذشتگی دوستان واقعا لذت بخش بود . ساعت ۸ونیم برنامه با پذیرایی ( #میوه و کاماچ سن) شروع شد.‌ فژگوه در سمت راست و تل سِوز پشت سرمون بود.


‏ به بعضی از شرکت کنندگان محل دره و قله سنگستون‌ ، کمر سیا، قلعه مسیو، دره سایه گاری ، تنگ پیراسبون_تنگستون ، رودخانه پیراسبون،میل ترشو، دره کوثرو، قله جیغونی،تنگ سفیدو و رودخونه سفیدو رو معرفی کردم.


‏ #سنگ #چرخ ریسو خوب نشونه ای است که وسط راه فژگوه و ترشو قرار دارد. اول حرکت باد پشت به مسیر و کم بود. و از #گدار #کوثرو حرکت باد برعکس و بیشتر شد. ترشو و کوثرو توقفی داشتیم در ترشو همنوردان از جیب خوردند و در کوثرو دوستان #ستاره #کویر نوق #چای آویش آماده کرده بودند . سختی مسیر رسیدن به گدار کوثرو بود. و اگر افزایش سرعت #باد در تنگ سفیدو نبود چه روز بی دغدغه ای می شد . خدا را شکر تقریبا حادثه خاصی در طول #مسیر حدود ۱۱ کیلومتری نداشتیم.


‏همراهی و همدلی #همنوردان یک روز به یادماندنی را خلق کرد. و هنرمندی #خالق طبیعت در طول مسیر ، خصوصا در تنگ سفیدو و #رودخانه سفیدو در کم کردن خستگی و افزایش لذت پیمایش نقش بسیار بزرگی داشت .جاتون بسیار خالی بود .‌
‏ پایان مسیر با همت #وانت داران، #دوستان به محل #اتوبوس منتقل و تا #امامزاده _ابراهیم #بهرمان، محل پذیرایی رفتند . بعد از صرف ناهار و خداحافظی عکس یادگاری در صحن امامزاده گرفته شد. #کوه#گشت#ایران#کرمان#عاشقانه#سفر#زندگی

تشکر از همه دوستان عزیزی که در همایش امروز شرکت داشتند. و خدا را بابت همنوردان و دوستان عزیزی که به ما داده شاکریم و بینهایت خدا را شکر می کنیم که به سلامت رفتیم و برگشتیم.
و تشکر ویژه ای داریم از جناب سلمانی عزیز و آقای اسماعیلی بابت همکاریهای بسیار که در جهت اجرا داشتند.
و تشکر ویژه از سرگروه های کوهنوردی شهرستان که زمینه حضور همنوردان عزیز را فراهم کردند.
کاستی ها و نقایص نا خواسته احتمالی را به بزرگواری خود ببخشید و حلال فرمائید.
ان شاءالله در دفعات بهتر و بی نقص تر در خدمت بزرگواران باشیم
اداره ورزش و جوانان و هیات کوهنوردی منطقه نوق

 

آمار سایت

2818569
امروزامروز2251
دیروزدیروز5349
این ماهاین ماه100001
کل بازدید کنندگانکل بازدید کنندگان2818569
آی پی شما :3.147.104.248

رزو تبلیغات

جهت تبلیغات شغل خود در سایت با شماره  09368194627  تماس بگیرید

چه کسی آنلاین است؟

ما 2606 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

تبلیغات شما