ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

10 روش استفاده متفاوت از پانچو

مشکل کم کردن حجم تجهیزات از نظر وزن یک مشکل جهانی محسوب می شود به همین دلیل یاد گرفتن استفاده های متفاوت از یک وسیله می‌تواند شما را از حمل تجهیزات بیشتر و افزایش وزن بی نیاز کند.
پانچو یکی از تجیهزات کاربردی و ارزان با وزن بسیار کم است که می‌تواند کاربردهای فراوانی برای شما در طبیعت داشته باشد.

پناهگاه / چادر :
پانچو بارانی می تواند بعنوان یک پناهگاه یا چادر نیز کاربرد داشته باشد . ضد آب بودن بدنه آن می تواند به شما برای ساخت یک پناهگاه سریع کمک کند .کافی است آن را روی یک چوب درخت پهن کنید و در دوطرف قسمت خیمه ای آن سنگ بگذارید.

زیرانداز :
در مناطقی که بارانی است حفظ حرارت بدن و خشک بودن خیلی با اهمیت است شما می‌توانید هنگام استراحت برای جلوگیری از خیس شدنتان پانچو را به عنوان زیر انداز هم استفاده کنید .

کیسه خواب :
پانچو شما می تواند به عنوان یک کیسه خواب عمل کند خیلی مهم است که شما به طور کامل هنگام استراحت بدنتان را خشک نگه دارید. می‌توانید با گذاشتن پتو داخل پانچو و پیچیدن آن دور خودتون و پوشاندن بیرون پانچو با برگ درختان و گیاهان یک کیسه خواب گرم که خیس نمی‌شود مهیا کنید.

کیسه حمل آب :
استفاده از پانچو برای حمل و نقل آب با درست کردن یک مشک بوسیله پانچو در موارد ضروری می‌توانید آب را به کمپ خود منتقل کنید.

خشک نگه داشتن زخم :


در صورتی که قسمتی از بدنتان زخمی شده است باید برای بهبود محل جراحت آنرا خشک نگهدارید در صورت نیاز با بریدن قسمتی از پانچو می‌توانید روی پانسمان را با پانچو بپوشانید و آنرا خشک و تمیز نگهدارید .

پوشش برای تجهیزات :
بعضی اوقات محلی در داخل چادر برای حفظ تجهیزات ندارید کافیست مواد غذایی و تجهیزات خود را داخل پانچو گذاشته و بالای یک درخت ببندید تا از گزند حمله حیوانات و خیس شدن محافظت کنید.

سبد حمل جمع آوری مواد غذایی:
به راحتی میتوانید از پانچو یک سبد موقت برای حمل مواد خوراکی جنگلی درست کنید مثل گردو، تمشک ، گیاهان خوراکی و ... حتی می‌توانید با گره زدن و رد کردن یک چوب از آن در طبیعت و مسافت‌های طولانی به راحتی آن را حمل کنید .

جلوگیری از مزاحمت باد :
میتوانید با مقدار طناب و پهن کردن پانچو روی آن بین دو درخت یک پانل ضد باد درست کنید آتش روشن کنید و چند ساعت بدون مزاحمت باد استراحت کنید ..

برای علامتگذاری :
در صورت گم شدن می‌توانید با درست کردن نوارهای کوچک از پانچو و گره زدن آن به درختان و گیاهان در مسیر حرکت برای جهت یابی کمک بگیرید به همین دلیل توصیه می‌کنم از پانچوهای رنگ روشن در طبیعت استفاده کنید .

حمل شکار :
در صورت شکار برای بقاء یک حیوان بزرگ را به راحتی می‌توانید به محل کمپ اصلی خودتان داخل پانچو منتقل کنید.

آمار سایت

2665415
امروزامروز456
دیروزدیروز2014
این ماهاین ماه100001
کل بازدید کنندگانکل بازدید کنندگان2665415
آی پی شما :18.208.172.3

رزو تبلیغات

جهت تبلیغات شغل خود در سایت با شماره  09368194627  تماس بگیرید

چه کسی آنلاین است؟

ما 198 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

تبلیغات شما