ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

آموزگاری بنام کوهستان

کوهنوردی می تواند چیزهای بی شماری به ما بیاموزد، در واقع کوهنوردی نه تنها صعود از کوهستان بلکه تکنیک هایی در مواجه با زندگی روزمره انسان را نیز بما آموزش میدهد

1_هیچ چیز به راحتی به دست نمی آید:
مواجهه و در آغوش گرفتن سختی ها نخستین مرحله از رسیدن به هدف است. این درست نقطه ای است که شما پا به جاده سختی ها می گذارید و از محدوده امن خود خارج می شوید.

2_حرکت و اقدام:
این که مسیر چه میزان دشوار است اهمیت ندارد، شما نمی توانید در طول مسیر از آن دست بکشید زیرا در نهایت خود شما از موفقیت محروم می شوید.

3_باید مراقب سلامت خودباشید:
هنگامی که به کوهنوردی می پردازید متوجه نفس نفس زدن و لرزش زانوهای خود می شوید که نشان دهنده این حقیقت است که بدن شما آمادگی مناسب برای فعالیت ندارد. این باعث می شود تا شما به سلامتی خود بیشتر اهمیت دهید و به تمرین های ورزشی بپردازید.

4_مواجه شدن با ترس های خود:


مسیر های باریک و ارتفاعات شما را از صعود می ترساند اما شما کماکان به صعود خود ادامه می دهید.به همین شکل شما باید در زندگی با ترس هایتان روبرو شوید.

5_صبر کلید موفقیت است:
اغلب هنگامی که سایر کوهنوردان از شما پیش هستند احساس خوبی ندارید، درست در این هنگام صبر به عنوان عامل حفظ انگیزه وارد عمل می شود.صبر و امید هر دو کلید رسیدن به مراحل بالاتر و سخت تر در زندگی هستند

6_تسلط و تمرکز بر خود:
برخی اوقات بر اثر خستگی بیش از حد کارهای را انجام می دهیم که بعدا پشیمان می شویم. شما باید در این اوقات بر خود تسلط داشته باشید، کوهنوردی این تسلط و تمرکز را تقویت می کند.
7_شما می خواهید پس برای آن می جنگید:
برای دیدن مناظری که نفس ها را در سینه حبس می کند و در راه صعود شما باید با کوهستان بجنگید.هیچ چیز را در سینی طلا به شما هدیه نمی کنند ، باید برای آن بجنگید.

8_شما اغلب خود را دست کم می گیرید، این چنین نباشید:
شما هموراه فکر می کنید که قادر به انجام کارهای بزرگ نیستید، در نهایت وقتی آنرا انجام دادید تعجب می کنید که چرا آن گونه فکر می کردید.

9_ودر نهایت، آهسته و پیوسته پیروز است:
مهم نیست که شما کند هستید، در نهایت صعود می کنید اما مهم آن است که به آرامی تلاش می کنید

آمار سایت

2832180
امروزامروز414
دیروزدیروز1387
این ماهاین ماه8602
کل بازدید کنندگانکل بازدید کنندگان2832180
آی پی شما :3.15.237.255

رزو تبلیغات

جهت تبلیغات شغل خود در سایت با شماره  09368194627  تماس بگیرید

چه کسی آنلاین است؟

ما 445 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

تبلیغات شما